mÄndag 11 januari 2021

Hejsan 💜

KrÀksnöar..... Àr det det nya ordet för snö som vrÀker ner? Jag har faktiskt aldrig hört det innan men nu dök det upp i mitt insta flöde under en bild frÄn en mycket snöig vÀg nÄgonstans i HÀlsningland.


KrÀksnöar...mmm...tror krÀksnöar fÄr bli Ärets första nya ord och jag hoppas fÄ slippa anvÀnda det i vinter för jag vill ha en grön skön vinter..upps fÄr man ens önska det i tysthet utan att fÄ skÀll av alla vinterÀlskare?

Nu kan man ju ocksÄ undra varför det i mitt insta flöde dyker upp bilder frÄn polisen.....dessutom lÄngt i frÄn mitt hörn av Sverige...

Just nu krĂ€kregnar det iaf hĂ€r hos oss (utomhus alltsĂ„) och kĂ€rringen Ă€r sĂ„ tacksam att det Ă€r regn och inte snö. 
Fast helt Àrligt hörs krÀkregn inte sÄ ok som krÀksnö och mer Àrligt att bÄda hörs som en vidrig vinterkrÀksjuka...

Kram 💩


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar