onsdag 20 januari 2021

Hejsan 💜

Det hĂ€r med att vara glad...happy happy. 

Ja att vara sÄ glad inombords Àr hÀrligt Àven om huvudet vÀrker, kroppen skriker av trötthet och vÀnster arm kÀnns som ett gÀng bin har stickparty i överarmen...men jag Àr sÄ glad ÀndÄ.

I gÄr var det Àntligen dags att fÄ ett stick i armen....som jag lÀngtat.... Fuck you covid-19 och nu ser jag framemot att möta det nya normala.



Alla tycker vi olika om just vaccinet mot covid-19 och det fĂ„r man ju sĂ„klart göra och var och en vĂ€ljer sjĂ€lv om man vill ta vaccinet eller ej. 
För min egen del har jag aldrig tvekat om jag skulle vaccinera mig eller ej... Dels jobbar jag i prio 1 gruppen men jag ser det Àven som mitt samhÀllspliktiga ansvar att ta vaccinet och pÄ sÄ sÀtt bidra till att minska smittspridningen.

Biverkningar finns det sĂ€kert som kommer att dyka upp ju fler som fĂ„r vaccinet men jag sjĂ€lv Ă€r inte rĂ€dd för biverkningar utan jag fĂ„r ta det dĂ„ om jag fĂ„r nĂ„gra. Givetvis önskar jag att alla slipper biverkningar 💓.

Hur stÄr du till att vaccinera dig mot covid-19?

Kram 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar