söndag 11 oktober 2020

I bland blir det så där extra bra....så som en kväll hos de galna grannarna....

Vi gamla tanter körde och hämtade pizza...8 st. Regnat det fullkomligt vräkte ner och vindrutetorkaren på passagerarsidan där jag satt var ur funktion så ni kan ju själv tänka er hur mycket jag såg haha. Sen fortsatte kvällen med pizzakräng, öl och vin.

När vi gick hem i den mycket mörka natten så var det med en sån glad känsla i kroppen fast magen värkte utav skrattkramp... 

Vad som avhandlades som ger sån skrattkramp får stanna där då mycket inte var rumsrent för en offentlig blogg. 

Som jag älskar såna här kvällar...kvällar med vänner med samma galna humor som vi har... Och som jag var i behov av att ha skoj igen. Det blir ju lite väl långt emellan gångerna nu i coronatider och jag längtar riktigt mycket till ett mer normalt socialt liv igen. Det blir nog inte som förr men man får ju önska att det blir bättre än det är nu i alla fall.

Ja ibland blir en kväll så där galet skoj även om man i all enkelhet träffas över en pizza och några flaskor vin.



KRAM

2 kommentarer:

  1. Detsamma här, goa Helena. Ännu en rolig galen kväll att minnas!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och många fler har vi framför oss <3 Kram

      Radera