fredag 23 oktober 2020

God natten på er...

Tanten är så jäkla trött men fick lust att blogga istället för sova. Jag vet jag vet...det är helgalet men tänk själv att gå upp kl 04.45 efter en halvt sömnlös natt pga oro för att köra till nytt jobbställe 40 min hemifrån. Resurspass heter det så fint i från arbetsgivarens sida. Från min sida är det slöseri med min tid...ett fullständigt trams. Men det får jag ta mer om en annan gång för nu handlade det faktiskt om min trötthet...

Jag var så trött att jag somnade nästa när jag körde hem i eftermiddag. I kväll skulle vi hälsa på ena barnet. På väg dit somnade först jag i bilen dit, sen i soffan efter maten och sen i bilen på väg hem.... Nu hemma med en helt vingbryten nacke och ögon som har tre ton grus i sig.

Det är galet så trött man kan bli av spänning och stress som faktiskt är boven i detta trötthets drama. 

Inte konstigt man somnar efter maten när värdinnan har sån rogivande lampa...ascool... Vill ha lampa eller hur?


Själva lampan är ju inte så himla wowig men effekterna av den är bara så cool. Nä vet ni... Nu behöver lilla tanten sova.. Puss & kram på er efter detta meningslösa trötta inlägg 😴😴😴. 

Kram & go natt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar