fredag 13 september 2019

Tjena så här snart mitt i natten när tanten borde lagt sig för längesedan då det är dag två i morgon bitti på min jobbhelg. Jobbkvällen har varit bra och riktigt trevlig...alltid något när man tycker jobbhelger suger satan.

Bloggen suger den med, får inte till den rätta knycken när det gäller den. Saknar min första blogg men ville vara mer anonym så bara att gilla mitt egen bestämda val...suck...ibland gör mina val i livet mig tokig....

Kan sitta här i timmar, knappa på tangenterna, sudda, börja om, sudda igen.... i all oändlighet liksom och ändå får jag inte till det.... DET går väl på bio just nu men den är inget jag vill se. Hatar skräckisar om ni inte visste det.... Men att det sak vara så svårt att få till ett bra, enkelt och lagom inlägg det har jag svårt att fatta.

Sen när jag precis är på väg in i sömnens dvala och huvudet vilar skönt på kudden...då vet ni..då kommer alla bra inläggen på en och samma gång...de bara poppar upp i huvudet på denna kärring...papper å penna var är ni?? Använd mobilen säger ni...visst kan jag det men jag är så där gammal att jag föredrar papper å penna i såna här skarpa lägen. Tyvärr är jag oftast redan inne i drömmarnas värld...är väl därför inläggen i hjärnan är så bra.... När jag sen vaknar så är de där förbaskade inläggen puts väck............

I sommar har det hänt massor av kul saker att blogga om....så jag får glo på alla foton jag tagit i sommar för att hitta inspiration om vad jag ska skriva. Om inte annat kan jag skriva om poolen, havet, sanden och all mat vi krängt i sommar. Är lite känsla av skolan när man efter sommarlovet skulle rita och berätta vad man gjort på sitt tio veckor långa sommarlov....

Här har ni alla fall lite bilder från i sommar....

Poolen


Havet & stranden


Maten


Så fine nu har jag iaf kommit i gång lite. Poolen är ett säkert kort alla soliga dagar i veckan. Havet är helt okej precis när som. Däremot ska sanden på stranden vara solvarm, vit och lyxig..... 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar