söndag 29 september 2019

Ojsan då...här gick det lite för fort när kärringen skulle testa att byta namn på bloggen...jag skulle ju som sagt bara testa men testet blev visst för bra och björnbärslejoninnan var därmed borttagen.

Därför välkomnar jag er till min blogg, den tredje i ordningen men precis samma som de senaste två åren.... Ganska rimligt...alltså...

På något sätt känns det ändå bra för nu heter jag samma både här och på instagram. Inte för att Instagram och bloggen samkörs på något vis men det är ändå skönt att heta samma. Här på bloggen bryr jag mig inte så mycket, skriver när andan faller in och orken glimtar till. På instagram älskar jag att lägga upp foton, får jag en likes är jag riktigt glad...får jag två hoppar jag jämfota...får jag trettio blir det champagne haha...  Där följer jag bara de konton som ger mig något och jag blir varm i hjärtat när man skriver till någon och jag får svar tillbaka. 
Visst blir jag glad om fler vill läsa min blogg men mitt liv står inte och faller med antalet läsare här på bloggen. Men skulle jag ha noll likes på ett foto på insta efter nån timme så hade jag varit otröstlig....

Psst...glöm inte att texterna i denna blogg mycket väl kan skrivas med glimten i ögat och med ironiska inslag när jag känner för det..... 

Ganska rimligt att jag nu skickar massor av kramar och hjärtan till er....


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar