torsdag 26 september 2019

Hösten är full av möss....möss som tar sig in överallt...ingen skillnad om det är i mitt hem eller på jobbet...de jävla mössen är fan överallt....och jag hatar dom.

Hur kan man tycka möss är gulliga och såååå söta? De enda möss som är söta är Beatrix Potters tecknade möss och de två i Askungen....övriga är ondskan själv och absolut inte söta...så det så.

I morse kom sonen och sa att hans godis inte låg i skålen utan på hans skrivbord....möss var min första tanke medan mannen bara nä du har själv lagt dem där...nix sa sonen.  Se hände inte mer och nu när jag kom hem från jobbet så säger sonen att han ser en mus i sitt rum.... Fan jag blir tokig för ingen hade satt en fälla där. Varför gjorde jag inte det innan jag åkte till jobb? Så jävla dumt av mig alltså. Nu har mannen laddat enda fällan vi hittade och ställt i sonens rum. 

Jag kommer inte att sova i natt, det vet jag redan...tänk om det kommer upp en mus i sängen, springer över mitt ansikte osv.  Behöver jag gå upp i natt så kommer jag att vara rent nojig och rädd att möta en mus på väg till toa eller på toa.... 

Jag HATAR möss så där riktigt mycket att det är svårt att förklara. Möss, råttor, ormar och andra såna vidriga djur är det värsta jag vet. Mår så dåligt av att veta att vi har minst en mus i vårt hus. Finns det en finns det säkert fler..........

Fler och bättre musfällor kommer att inhandlas i morgon, såna vi har på jobbet för de är jättebra och bara de senaste dagarna har de verkligen gjort sitt jobb till full belåtenhet hehe.

I morgon måste det letas upp var musjävulen tagit sig in nånstans annars kommer jag inte att få nån ro alls..,

Än har musen inte gått i fällan och det blir en lång sömnlös natt för mig....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar