fredag 9 februari 2018

När den äldsta av våra små hjärtegryn nyligen fyllde år, så kände jag mig skit gammal. Hemskt att de små sakta men säkert glider om oss i ålder. Dock inget att göra åt detta konstiga fenomen bara gilla läget och säga Grattis till det lilla livet ;) 

Nåja det blev födelsedagsfirande här hemma hos oss för att mormor och morfar skulle kunna vara med. De gillar inte Vilda västernstan, att gå långt från parkeringen och sen massor av trappor upp om den där gallerhissen från 1700- talet inte fungerar. Här var då förklaringen till firandet hemma hos oss. De kom med maten och vinet. Jag dukade och håll mig förövrigt undan.

Sushi.....de bjöd på sushi av alla maträtter man kan bjuda på. Dyr köpe sushi från bästa stället i Vilda västern. Jag har alltid haft förutfattade meningar om just Sushi och de infriades med råge. Alla andra åt med glädje så det sprutade soja ur öronen på dom. Jag åt hemmagjord pizza som det oxå bjöds på som tur var. 
Snyggt upplagt var det iaf.





Vad vi åt till efterrätt minns jag inte . Men bubblet var mycket gott, det minns jag hehe.

Jaha och där blev mannen och jag lastgamla bara så där för att vårt äldsta barn fyllde 30, jävla unge <3<3<3. Vi älskar dig så mycket, vårt lilla hjärta (fast jag gillar ändå inte sushi).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar