onsdag 8 november 2017


Det här med att gå till badhuset med sina små barnbarn (tillsammans med deras föräldrar får jag väl tillägga) är bara så mysigt. 
Babysim är en sak och så härligt att se de små göra sina övningar, dyka från kanten, sjunga och skvätta vatten. 
Att hänga med en fredags eftermiddag som hinner bli kväll innan vi är färdig badade är en annan sak. 
Små knodden och jag myste länge i vatten brynet. Stor knodden och mamman åkte värsting rutschkanan ner på djupt vatten många många gånger. Sen öppnade varmvatten bassängen som hade höjd botten den kvällen så det var bara 60 cm djupt. Lycka för den stora, leka, kana och åka båt. Mer under vattnet än över. Den lille myste hos mig, skvätte vatten och hade sig. Sen skiftade vi så jag var med den stora ett tag. Älsk på detta. 
Avslutade kvällen med att lillen och jag myste i handdukarna medan vi såg på när stora åkte värsting rutschkanan gång på gång med sin mamma. 

En alldeles underbar eftermiddag och kväll <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar