mÄndag 1 februari 2021

Hejsan 💙

Herregud vad detta coronaliv suger satan alltsĂ„... 

Det har sÄna vidriga effekter pÄ en...tanten har nÀstan blivit nykterist pÄ kuppen eftersom man aldrig umgÄs med nÄgon lÀngre...tar ett glas eller tvÄ tillsamman. Men en kvÀll var dottern sÄ snÀll och offrade sig och skulle dela en flaska ljusrosa sommar vin med mig....sÄ snÀllt...efter ett glas var jag sÄ sjukt trött att jag höll pÄ att somna haha. Ja det Àr sÄna effekter jag menar.... Som jag lÀngtar efter det gamla normal.


Tillika hĂ„ller man pĂ„ att bli sĂ„ folkskygg att en tur till Ica ger en torgskrĂ€ck.. 

I helgen hade jag en liten annorlunda tjejtrÀff...jag bjöd pÄ jord och vatten och sÄ skÄlade vi i vÀxtnÀring...


NÀ vad sÀger ni.... ska vi enas om att vi rÀcker fuck you till coronan nu...



Kram 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar