torsdag 12 mars 2020

Hej på er så här i elfte halvtimmen innan ny dag. Jag är som vanligt seg och jag gitter inte ens titta in här dagligen...sorry men tyvärr lär jag inte bättra mig för känslan av att skriva här måste komma naturligt och inte bli nåt tvång. Det har jag redan pratat med er om ett antal gånger eller hur...

I kväll har jag väl inte nåt speciellt att berätta men jag har känslan att skriva...och lite skitsnack kan ni väl stå ut med 😝. 

Alltså att gå på tjejkväll helt utan inslag av procent var en nyhet för mig....jisses så gott jag mådde dagen efter. Om jag är riktigt förståndig när jag tänker efter kan jag tänka mig göra om det... Men när mitt oförståndiga jag får komma tilltals så föredrar jag nog lite procent iaf...fy på mig alltså. Kvällen var riktigt mysig, super goda välkomst drinkar, god mat och efterrätt. Massor av skratt och mycket allvar avhandlades under de 6,5 timmarna. Och lite nytt kul folk är aldrig fel att träffa...kul kul kul.


Jaha detta var väl det mest intressanta som jag varit med om de senaste dagarna. Skönt för det behövs faktiskt en del lugn och ro i vårt liv just nu. 

Nalle Puh är en jäkel att hitta passande bilder och texter till hur jag känner och har mig.....

Ursprungsbild troligen från fb men numera i min mobil.

Min hjärna är så trött så bilden nedan är en ytterst passande bild....

Bild snodd från en väninnas fb
Nu har lusten att skriva klingat av och mitt sunda jag är arg på mig att jag inte redan gått och dejtat kudden då det är mindre än fem timmar till jag ska upp igen. Men det är så avkopplande att sitta här och knappa på tangenterna utan att det blir något vettigt av det....

God natt & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar