måndag 28 oktober 2019

Här sitter jag och gäspar....tröttheten är hemsk och sängen och jag ska snart ha en dejt. 

Jag har återvänt från min dejt i förra vecka....då hängde jag i tre dagar med toa, säng och soffan. Speciellt hänget över toan var inget jag gillade. Maginfluensa de lux direkt från jobbet...så kul att någon ville dela det med oss andra.... Mindre kul för alla som nu ligger i det och för oss som återvänt och får bokstavligen ta skiten..och lite till. Hej å hå vad man kan kämpa på.....

Hoppas så att jag klarar mig denna gången...har ju liksom precis blivit frisk....

Så skönt att få frisk luft när man kom hem och glädjen att iaf få hinna se solen några minuter innan den gick ner i kväll. Vintertid är inte min tid....aldrig någonsin kommer det att bli min tid...jag behöver ljus...sol och ännu mera ljus för att överleva dessa grå trista månader fram till mars. Ps...snö som lyser gills inte som ljus...jag gillar liksom inte snö om någon nu missat det.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar