torsdag 15 augusti 2019

Nej....Jag ska verkligen inte ha några moderna DAM troll...vi har troll så det räcker, var av det äldsta har väl 45 år på nacken.

Men jag ljuger så det osar om det...tungan är svart och näsan lång som Långe Jan på Öland.... Jag vill verkligen ha de moderna trollen...svart, guld, silver, vit, metall, regnbågsfärgad osv....


Men vi ska rensa så vi kan flytta och då kan man ju inte köpa på sig en massa nytt...eller? Ingen har dock förbjudit mig till att köpa nytt men det är ju löjligt att konsumera i ena ändan för att slänga i andra tycker jag i alla fall.

Troll lider inte detta hem på så för den delen behöver vi inte heller några nya troll. Vi har massor...vi å vi..snarare jag och några är väl barnens. En del står som prydnad, andra ligger i nån låda efter som barnbarnen inte ser nån tjusning i troll...konstiga barnbarn jag har =P.


Den med rött slitet hår är mitt första Dam troll...snusar man den i nacken så luktar den fortfarande så där härligt gott av just Dam troll......barndoms doft alltså.

Nej jag behöver verkligen inte nåt modernt troll i grått eller vitt....sorry....nu ljög jag igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar