torsdag 1 augusti 2019

Hejsan på er.

Jag har visst tagit semestern på allvar, glömt bloggen och på mitt Insta konto bjornbarslejoninnan har jag på nåt sätt schabblat bort mig totalt när jag skaffade ny mobil så jag kommer inte in där längre. Har försökt allt, logga ut och in och fram å tillbaka...inget funkar. Loggade ut från datorn för att kunna lägga till kontot på min privata som jag alltid haft men nix då försvann den från datorn oxå. Startade upp min gamla mobil och kom in där i från så jag kunde skriva en liten förklaring även där. Trist trist trist. Men en dag lär jag väl klura ut det. Det värsta som kan hända är väl att jag låser mig ute från det privata oxå. Och vad gör 1300 inlägg och 6 år liksom? 

Har ni några tips så dela gärna med er för nu drar jag i mina grå så det gör ont.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar