torsdag 14 februari 2019

Tjej & thaikväll

En grådaskig lördagskväll i februari var det dags för tjejkväll med thaimat hos bästa grannen. Åtta glada galna tjejer, super god hemlagad thaimat, flera rätter och stämningen steg i takt med vinet sjönk i flaskorna. 




Enkelt....flott....fint....trevligt....mysigt....flamsigt....gott....skrattigt....välbehövligt....skoj....roligt. 
Så kul med en liten godis present vid tallriken. Alltså...jag älskar tjejkvällarna hos grannen, de blir alltid så lyckade och bra. Undrar vilket knep hon har för att få det så bra?

Längesedan jag hade en tjejkväll faktiskt, brukar alltid ha männen med när vi bjuder. Får väl boka in en tjejkväll till sommaren, så vi kan mysa i eller vid poolen. Vad sägs om det tjejer?


Kram

4 kommentarer:

  1. Men gud så härligt, att man inte fick komma!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björnbärslejoninnan17 februari, 2019 22:10

      Haha Malin jag har faktiskt bjudit dig och din man en gång till ett julmingel här för en del år sen men du valde att röja nåt skräprum... Du är iaf välkommen till mig nästa gång det är tjejkväll här...ska bara komma i håg att bjuda dig..du vet minnet och åldern gör sig påminda ibland.... Är iaf inte så långt, bara ner om åsen sen fyra stenkast från havet... Kram <3

      Radera
  2. Mitt knep är att jag har just de härliga mysiga roliga fantastiska vännerna som gör dessa tjejkvällarna till så underbara minnen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björnbärslejoninnan17 februari, 2019 22:01

      Naww gullgrannen då <3 love you <3

      Radera