måndag 14 januari 2019

Mannen å jag har de senaste veckorna haft två bemärkelsedagar...som vi faktiskt inte uppmärksammat alls....jaja en liten puss på nosen blev det såklart. 

29 års bröllopsdag och 35 års förlovningsdag och vi firade med att jobba...tillika jobbade vi om varandra båda dagarna.....Grattis och puss på dig när vi möttes i dörren..typ.




Pärlbröllop nästa gång....om snart 11 månader. En liten tillställning, mingel och plockmat. Hjärterum har vi gott om och stjärterum har vi väl till en 30 pers och så kan man sitta i sofforna...om man lovar att inte spilla. Så en 50 sittande personer ska vi väl kunna klämma in i huset...Kruxet är väl inte sittplatserna (och minglar man behöver men inte sitta eller?) utan mer...firar man verkligen Pärlbröllopsdag? Tror jag kan svaret....haha nej det gör man säkert inte men å andra sidan ser jag det som en mycket bra ursäkt att ställa till med en fest....jag älskar fester <3

Grattis alltså till mannen och mig som dragits med varandra i alla dessa år...36 år nu någon gång under vintern...är så längesedan att ingen av oss minns något exakt datum....


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar