tisdag 29 januari 2019

Hejsan på er. Satan vad jag fryser, sitter här som en gammal nucka med filten om axlar och rygg och en annan filt över benen.....hjälper inte ett skit för jag fryser så jag skakar. Känns inte som det är nått sjukt på gång i kroppen utan mer trötthet som bara kan botas med att man lägger sig och sover...gärna för natten då alltså.... och här sitter jag fortsatt kvar... 

Chokladbullar och rykande varmt te och en hund som drar ner filten genom att lägga sig på den....

Här händer inte mycket skoj i mitt liv just nu...det roligaste är väl att jag startade tvättmaskinen och när jag skulle tömma den för att hänga upp tvätten så hade jag aldrig lagt in tvätten....japp jag i ett nötskal.... 

I går kväll ville jag se en film...en sån där katastrofaktig sak som man riktigt kryper upp i soffhörnet utav spänning......
90 minuter senare så hade vi genom lidet århundradets sämsta E film. 
OUTBREAK.... en töntig pappa och tillika forskare på museet som "urtidsmonstret" stod i och två förälskade tonåringar där killen spetsades av urtidsmonstret....slut på filmen...
Se INTE filmen om du värdesätter din tid....



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar