onsdag 21 november 2018

Det läskigaste jag gjort.....

......var när jag skickade ut inbjudningarna till Nyårsfesten....på Facebook....

Hallå fatta vilken pärs denna lilla jag känner varje gång en inbjudan ska gå ut....ut till våra vänner, vänner (som jag vill tro att) vi känner bra och att de vet vad vi är för ena töffar. En har jag känt sen jag föddes, några sen jag var ca 16 år, några i sisådär 25 år och några sen i vintras och några som rasslat in där emellan. Varför ska det då vara så läskigt att trycka på sänd liksom? Jag läste den jävla inbjudan gång på gång sen jag skrev den för nån vecka sen, kan man verkligen skriva så och så.

Valde att sända i väg den sekunderna innan jag skulle i väg på eftermiddagen och sen hade jag ingen möjlighet att kolla mobilen på flera timmar.

Snacka om lycka när jag sent i går kväll öppnar och ser att de faktiskt har öppnat och läst, några tackat ja och några skrivit oxå. Jaja några har inte ens öppnat det än men ändå.

Fattar inte varför det var så läskigt....detta var mer en bekräftelse om tid, info och lite allmänt.....


....Alla var liksom redan bjudna sen innan.




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar