söndag 21 oktober 2018

Sitter och läser lite bloggar och kommer in på en där det finns en ny bil, en skithungrig dotter och en liten nöt med i bilden. Kommer då att tänka på mannen och mig i somras.

Jag har köpt ny bil, en efterlängtad lite större och mer neutral bil än den jag hade innan. I somras var min bil ännu nyare än vad den är i dag då den nu är hela fem månader, fortfarande min lilla baby alltså =) Och i MIN bil äter ingen, inte ett jäkla dugg alltså. 

Nåja vi håller på att köra till Öland och när vi kommit en bit på vägen sliter mannen fram en påse med sockrat godis och öppnar..... Ööööö jag....va fan gör du, du får inte äta i min bil. Det går höga toner mellan oss och sen sitter vi helt tysta de 30 milen det är kvar till stugan på Öland.......

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar