tisdag 5 juni 2018

Läs detta med en nypa salt, en aning ironi och två teskedar skoj.......



Nu är det bevisat

Jag e en alien...

Som liten kände jag mig ofta annorlunda, utanför men ändå med, en utomjording, en indian, en stenåldersmänniska osv. Jag kunde leva mig in i böckernas underbara värld och mina barbiedockor fick ofta gestalta det jag kände. Sen blev jag stor nog att förstå att man inte alls var en indiansk utomjuording från stenåldern ;)

Har under årens lopp ofta tänkt på detta när det kommit fram att den å den mår psykiskt dåligt, utanförskap fast den har mängder med vänner. Nu mådde jag ju aldrig dåligt av mina tankar om att vara en rymdvarelse, men andra kan ju göra det. 
Notera nu att jag inte på något sett förringar alla de som mår psykiskt dåligt, detta är bara MITT sett att se på saken och MIN egen förklaring till MITT utanförskap fast man är med.

I går kom förklaringen till just MIG och MIN sk indianska utomjording... för på den absoluta i särklass mest tillförlitliga internet sidan Facebook kunde jag läsa att människor med negativ blodgrupp härstammar från aliens....

Jag som har negativ blodgrupp kände ...yes... jag har äntligen hittat hem, ni fattar känslan...

Förklaringen till att jag föll för mannen i vår ungdom kan ju vara hans ET figur, den står fortfarande framme här hemma, samlar damm och flugskit men så otroligt älskad. Jag kände mig hemma hos mannen, trots hans avsaknad av negativt blod ;)




ET.... jag ringer dig i kväll...


Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar