onsdag 30 maj 2018

Vad fan e de med mig egentligen??? Förstår mig faktiskt inte på mig själv.....

Hela vintern längtade jag efter våren, värmen och att njuta i poolen. Nu har våren övergått i sommar, värmen är på topp och poolen levererar 28-29 varmt vatten varje dag och vad gör jag då? Jo jag piper att vattnet är för kallt, vill knappast gå ner för trappan ens, skakar av köld och över min frustration för min mesighet. Sen när jag väl kommit i vattnet med hela kroppen så vill jag aldrig gå upp igen. 

Min bästa badmadrass är sönder, herregud som jag saknar den. Varit på badmadrass letande i stan i dag men det finns ingen hederlig sort av badmadrasser som är sittvänliga och har super komfort. Nä i år är det inte kärringarnas år när det gäller komfort i poolen. Nä nä i år ska vi guppa runt på en stor vattenmelon eller pizzabit. Är man riktigt cool så är en ananas perfekt att trycka ner röven i......... 
I fjol var man en fjantig flamingofjolla och den stackaren pallade inte trycket här hemma. Säkert lika bra det men lite synd för den jäkeln var svindyr. En ananas, en glasspinne och en big vattenmelon madrass kan man i år få för samma summa som en flamingo i fjol...... 


Detta mina vänner kallar jag en riktig badmadrass....




Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar