torsdag 31 maj 2018

Tre barndomskompisar, en nyare vän, två slott och en jäkla massa limousiner. 

Det är dags för Studentbal 2018

Jag vet ju hur stilig mannen e i kostym så tekniskt sätt borde jag ju veta att son nr två är lika snygg som brodern och fadern. Likväl blev jag så stolt och rörd av denna vackra stiliga kille...min minsting. Mamma hjärtat svämmade över av kärlek. 

Vacker och stilig men stel son.....



Allt och alla blir ju "halshuggna" i min blogg och det är precis så jag vill ha det....välkomna till de halshuggnas blogg.....

Två barndomskompisar....


Sten på bron in till borgen eller om det var ett slott och sen borg/slottsgårdens sten. Alla tjejers (mar)dröm att gå med nya fina skor med tio centimeters klack på. Japp jag såg en å annan tjej i frustration över sina söndriga skor.



Vackra klänningar på vackra tjejer och snygga kostymer på snygga killar.....


Och limmisar i mängder.....



Skumpan flödade och middag på slott nr två. Känt lokalt band spelade.

Medan jag svämmade över av kärlek så svetten lackade till min vackra son i värmen så blev de fotograferade av proffs, ja vad e ett foto taget med en sketen mobil av sin mamma mot ett dyrt proffs foto.  Sen ut på trappan för mera foto, foto tagna av oss lite mer vanliga...


Sonens baldejt  var lika fin som svanen som majestätiskt gled runt i vallgraven... men jag lägger inte upp nåt på henne här, inte ens nåt halshugget....

Fina var de iaf... jag hoppas deras vänskap består trots långa avstånd.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar