fredag 23 mars 2018

Vem e jag?

Det är kanske dags att ge er en liten bild om vem jag är. Jag är den där lilla grå musen som inte gör sig hörd vare sig här eller där. Jag sitter här i mitt hörn vid en jävla skärm, glor på insta, fb och expressen,alltid expressen för alla vet ju att aftonbladet ljuger ;)

Jag är den där personen som man oftast glömmer, syns inte , finns inte. Men just nu så finns jag så jävla mycket på fejjan att jag själv är chockad. I inlägg efter in lägg på fb gör jag mig sedd, hörd och delbar. Jag gillar, gillas, kommenterar, taggar och delar en gång till....

Ja va fan....jag tävlar på vart enda jävla tävlingsinlägg på fb jag kan hitta...laxar, godis, restaurangbesök, spavistelse, ägg, babysaker, barnsaker, lakan och räktårtan i Stockholm som måste hämtas på plats osv. Det står gilla, kommentera och dela i pannan på mig. 
Tror ni jag vinner? Nix pix det gör jag aldrig och skulle jag vinna så är det väl nåt jävla gryningsfat eller lykta jag vinner. 

Nån gång ska det väl vara min tur att kamma hem en fb vinst. Helst vill jag ha en lax men det går bra med en korg med choklad från Anton berghs oxå, jag är ju inte kräsmagad precis när det gäller vinst. 

En gång för typ fyra fem år sen vann jag på en blogg, ett litet hemmaspakit, härligt.... Sen slutade jag tävla på bloggar, hade ju liksom upp nåt mitt mål. Så ge mig bara den där vinsten på fb nu så jag slipper detta jobb med att gill, kommentera och dela på fb. Mina stackars vänner på fb blir säkert glada att jag lägger av haha. 





Ja ni såg laxen va? Just den vill jag vinna, dock lite långt att hämta den om de inte skickar den med postnord fast då ser jag väl aldrig den ;) Varför vill jag så gärna vinna laxen? Tja av den enkla anledningen att jag inte behöver en massa onödiga saker som gryningsfat osv, påslakan har vi, leksaker är jag för gammal för, godis är onyttigt och spär på volangerna ännu mer, restaurangbesök i alla ära men jag är inte så mycket för jux och rätter jag inte gillar (ge mig en hamburgertallrik med massor av pommes ist). 
En spavistelse går väl an men jag föredrar laxen av den enkla anledningen att det är ätbart, är gott, är nyttigare än godiset och den är stor så den räcker till middag till hela vår familj ;)

Så nu vet ni lite mer om mig ;) 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar