lördag 10 mars 2018

I går efter jobbet tog jag på mig mitt fejk face, ja ni vet målade över det gråa glåmiga, de rödsprängda kinderna och den röda potatisnäsan, sen drog vi i väg på Aw.

Aw med tacobuffe på bästa golfresturangen med bästa syrran, bästa svågern och bästa vännerna. Många bästa här vet ni ;) Bara det bästa är bra nog en fredagskväll.


Notera att jag har vatten i mitt glas. Efter en del påpekande om att alla mina matbilder innehåller minst en flaska med procenthaltiga drycker så känns det ytterst viktigt att påpeka detta.... Och den här lilla tanten dricker faktiskt mer vatten än alkohol så det så.

Lite komiskt ändå att kocken noterade att jag drack vatten i går kväll haha........

Efter maten kördes det en musikquiz, den sög vi duktigt på eftersom ingen av oss sett Bron och ingen av oss verkar käka apelsiner för vi visste visst inte att apelsiner är vitaminrika haha. 

Älskar sånt här.....Tack för en härlig kväll <3

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar