onsdag 24 januari 2018

Tonfisk & hallonsorbet med bubbel

Ja med den kombon lär det aldrig bli fel.


Jag älskar tonfiskkotlett på restaurang och gärna stekt/grillad några minuter längre än kocken vill haha.


I december var vi bjudna hem till ena barnet och de bjöd på rispappersrullar med färska grönsaker och frukt och tonfiskkotletter, nån sås och ett rött vin som verkligen gifte sig med maten......så gott. Dock fick de ge min tonfisk några minuter till på järnet men det är ju bara jag som är lite glyttig haha. 






Till efterrätt fick vi hallonsorbet, färska hallon och bubbel serverat i martiniglas....alltså denna var lätt den godaste efterrätt jag överhuvudtaget smakat. Såååå gott, lätt och läskande.....








Visst ser min nya favvo efterrätt otroligt god ut, eller hur? 


Jag var helt klart i matparadiset denna kväll, det kittlade ända ner i tårna av matglädje.


Tack älskade unge...du vet precis vad ens mammahjärta behöver <3


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar