tisdag 15 februari 2022

Hejsan 💙

SÄ lÀngesedan jag var hÀr inne och jag ser att ni verkar ha gett upp hoppet om att jag Äter skulle titta in och ta upp bloggandet. Jag Àlskar ju att blogga men jag fÄr liksom inte loss mig sjÀlv frÄn vad det jag egentligen gör som skulle vara viktigare Àn att uppdatera hÀr pÄ bloggen som lÀtt skulle vunnit alla kategorier av vÀrdelös blogg. Kanske dags att ta tag i detta igen, ja vi fÄr helt enkelt se tiden an.

Livet gĂ„r pĂ„ halvfart tycket jag, det senaste corona Ă„ret har varit ganska trist och intesĂ€gande. Men visst har vi gjort massor av kul saker bla Astrid Lindgrens VĂ€rld tsm m barn Ă„ barnbarn i somras, umgĂ„tts med de vi Ă€lskar osv men det har Ă€ndĂ„ inte varit som innan pandemin. Men nu Ă€r det dags att börja leva igen....leva fullt ut liksom.  Tumme pĂ„ den och hĂ€rmed kickar jag igĂ„ng mig sjĂ€lv för ett roligare liv Ă€n vad som varit de senaste Ă„ren. 

Önskar er en fin dag 

Puss Ă„ Kram 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar