tisdag 16 februari 2021

Hejsan alla glada 💘

MĂ„r ni bra? Jag mĂ„r superduper bra. Jag Ă€r sĂ„ lycklig och glad över att jag har fĂ„tt ett stick i armen i dag...dos 2 av covid-19 vaccinet...happy happy. 

NĂ€r jag satt dĂ€r pĂ„ stolen och sprutan nĂ€rmade sig min vĂ€nstra överarm sĂ„ glimtade det till i tantens hjĂ€rna...glimtar över det som en gĂ„ng var det normal... Jag fick till Ă„ med en doftförnimmelse...doften av svettiga kramar en varm sommar kvĂ€ll...sommarfest...kan i och för sig vara kollegernas svettdoft efter ett hĂ„rt arbetspass...en annan var ju ledig i förmiddags höhö. 

I vilket fall som helst sĂ„ kĂ€nns det jĂ€ttebra att jag har fĂ„tt mina bĂ„da sprutor sen kan alla andra fĂ„ tycka som de vill ang vaccinet, biverkningar, sjukdom Ă€ndĂ„ osv. Jag Ă€r bara sĂ„ tacksam 💘

HÀr pÄ fotot ser ni nÀr sprutan Àr nÄgon mm frÄn att stickas i min arm...det kÀnns mindre Àn ingenting. Just nu kÀnns det mer....


Kram 💘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar