söndag 5 januari 2020

Ååååå....så fina rosor jag fick av mannen på vår Pärlbröllopsdag.... 30 röda rosor med sju pärlor... En ros för varje år som gifta och en pärla för var och en i vår familj...kärlek 💖

Vår ena dotter hade beställt rosorna och gjort buketten enligt mannens önskan.... floristen i henne levererade som vanligt. Rosorna är så vackra...som sammet..och är efter mer en vecka precis lika fina än.


Fick även ett underbart halsband med alla barnens namn och så lilla mannens....älskar det. 

Så otroligt gulligt av mannen att ge mig detta fast vi bestämt att vi inte skulle ge varandra något.....tyvärr så gav jag inte honom något.... Men å andra sidan gjorde jag för en gångs skull som vi bestämt 🙈. 
Får se om det dyker upp något jag kan överraska mannen med under året..


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar