mÄndag 11 november 2019

Fan vad galet liksom....

💀 Att man kan ta sĂ„ förbannat slut under en jobbhelg...fullkomligt orimligt och vĂ€rre kommer det att bli med det "nya" sĂ€ttet vi ska jobba pĂ„... Dags att byta yrke kanske????

💀 Att det stormar satan ute...jag som inte ens kĂ€nner för att mysa i soffan med filt, varm choklad och en bra film...

💀 Att man Ă€r tröttare Ă€n tröttast och inga svindyra D vitaminer verkar hjĂ€lpa en....

💀 Att det redan Ă€r mitten av november...jag som inte var helt klar med augusti...

💀 Att det snart Ă€r december och julen kommer bara nĂ€rmare och nĂ€rmare....

💀 Att alla julklapparna redan Ă€r inhandlad och delvis inslagna i Frost julklappspapper.....

💀 Att jag precis krĂ€ngt en massa glass med Ă€nnu mer chokladsĂ„s pĂ„.....men fasiken sĂ„ gott och vĂ€lbehövligt.....

💀 Att jag Ă€r pĂ„ uruselt humör för nĂ„got jag Ă€ndĂ„ inte kan göra nĂ„got Ă„t....

NÀr det suger satan, stormar ute och hunden varit sjuk hela dagen hade man ju hoppats att det skulle hjÀlpa att trycka ilsket pÄ tangenterna och samtidigt rasa av sig lite...men nix.

Rimligt att jag avslutar hÀr och ger er en kram ist...det sÀgs att kramar hjÀlper mot det mesta...om inte annat sÄ lÀr vÀl mitt stackars tangentbord mÄ bra av det...

Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar