fredag 18 oktober 2019

Galet varmt alltså och kärringen njuter för fullt av värmen medan svetten rinner ner från pannan ner i ögonen och min bh är lika vått som om jag badat i den. Efter ett jobbpass så stinker man av svett och att ta av sig jobbskorna är nästan ett arbetsmiljöproblem och snacka inte om vad omklädningsrummen stinker av alla sunkiga illa luktande jobbskor.

Men vet ni vad? Jag älskar värmen och solens magiska kraft så hur mycket jag än lider av värmen...om jag nu skulle lida såklart ;p...så skulle jag aldrig erkänna det. Inte ens när det var så varmt i går när man kom inne i från ut på vår altan...fast segelduken var uppe gick man rakt in i en pizzaugn alltså.
*
*
*
*
*
Ja så här började ett av inläggen jag skrev i somras som aldrig blev färdigt för publicering. Nu kan man undra varför jag aldrig skrev klart inlägget  och det hade ju varit fint att veta vad som hände efter att jag kom ut i pizzaugnen....blev det pizza till kvällsmat eller? Jag minns att här var folk, att vi badade men vem liksom? 

Fler frågor än svar gav detta halvfärdiga inlägg men mest noterbart är ändå att vi faktiskt hade varmt även denna sommar.....själv minns jag den inte alls som varm och svettig men mitt minne är kort och det är ju så längesedan det var sommar.... 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar