tisdag 26 februari 2019

Långt utanför min komfortzon

Tittut


Nu har det hänt....leklands oskulden är tagen.

Det var långt utanför min komfortzon....jag förknippade liksom lekland med bacillernas paradis, smutsighetens grogrund, gnälliga snorungar och oengagerade mammors avstjälpningsplats. 

Allt....precis allt kom på skam.....inga gnälliga snorungar, till å med de gravida mammorna lekte och klättrade med sina barn...barn som INTE var några gnälliga snorungar utan hur fina och snälla som helst och inte heller såg jag någon unge spy i bollhavet.

Allt var tipptopp, städat, rent, snällt, trevligt och så där lagom litet att till och med denna mormor på femtio plus till sist kunde slappna av och åka rutschkana och busa i bollhavet med litet sött barnbarn. Jag kan faktiskt se mig återkomma med barn och barnbarn....kan ju se lite dumt ut om en mormor springer runt och leker utan smått vid sin sida eller hur?

Man kan jämföra det med ett träningspass och man visar sig inte från sin mest graciösa och fördelaktiga sida.....haha.


Tack för jag fick äran att bli av med leklands oskulden tillsammans med er <3


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar