onsdag 7 november 2018

God morgon (ja det var morgon då detta hände, nu är det midnatt) vilket härligt uppvaknade man gav familjen i morse då =)

Vad bra jag satte i gång alarmet på huset. Nu vet vi i alla fall att det fungerar. Och telefonnumret jag ringde kom till telefonsvarare där jag kunde tal del av en massa erbjudande....jävligt bra när man bara vill prata om att man falsk larmade. 

Och så lilla snorkfröken som ringde upp efter jag tystat larmet, hon var en otrevlig fan....har hon aldrig varit trött och satt i gång ett husalarm???

Jag fick en uppläxning i att inte falsklarma om man inte kommer i håg lösenordet.... det är inte vem som helst som får det en onsdag morgon haha...

I morgon lovar jag att larma av innan jag går ut för ett sån jävla uppvaknade var inget skoj. Och lösenordet är för evigt inpräntat i skallen. Och nu har jag rätt telefon nummer till falsk alarm ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar