söndag 26 augusti 2018

Jag skriver, jag raderar, jag trycker på tangenterna och jag deletar om å om igen. Jag hejar på dig och frågar hur du mår. Hur har din dag varit? Helgen då? Var den lika fullspäckad som min? 
Ska jag fortsätta blogga bör jag kanske hälsa ordentligt på dig varje gång, eller du bryr dig kanske inte. Jag är inte så mycket för det där hälsandet med ett klämtjäckt hej vännen, ....lika lite som jag avslutar med puss å hej, det räcker väl med en kram......

Gaaa...blir galen... så här var det ju inte alls jag tänkt mig min comeback i bloggvärlden efter 21 dagars frånvaro. Tanken var att logga in och låta fingrarna dansa över tangenterna, likt mina moves på dansgolvet efter några för många glas vin......Allt medan det bara väller ut härliga inlägg ner i bloggen, allt skoj som hänt sen jag skrev för nån timme sen, oj oj vad jag tänkt mig uppdateringar ur mitt så innehållsrika och glamorösa liv. Det mest glamorösa just här å nu är väl min treo som bubblar lite i glaset och med stor fantasi får jag det att se ut som köpta guldiga bubblor från systemet, allt medan jag knaprar (kränger) på Remi nougat biskvier. 

Klockan är mycket, mycket snart är det dags att jobba, några timmars sömn gör säkert underverk på denna slitna femtiplusare. Tänk om jag nån gång kan va smart och komma i säng innan tolv, livet hade nog blivit en aning lättare då man säkert inte varit så trött. Hmm får kanske testa det nån gång.... 

Jag är fullt medveten om att jag är rörig, har massor av stav å grammatikfel....hade jag inte haft det hade det inte varit jag som skrev... Eftersom du nu vet att det var jag som skrev så avslutar jag nu denna otroligt spännande comeback i min alldeles egen blogg. Bloggen där jag skriver när JAG vill, Vad JAG vill om vad JAG vill. Får kanske döpa om bloggen till JAG  eller varför inte till JAG å min blogg....

Kram <3


2 kommentarer:

  1. Bar älskar att läsa det du skriver, fnissade i natt så mannen blev störd...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha härligt att höra 😃. Hoppas J får sin skönhetssömn i natt eftersom jag inte skrivit nåt i kväll. 😍

      Radera