torsdag 4 januari 2018

Nu har denna tant fastnat igen, nog för jag är överviktig men det är inte pga av det jag fastnat utan jag har återigen fastat i bloggskrivandet. Har så mycket att skriva, tjafsa och provocera om men det är fan helt tomt i skallen när jag sätter mig här. Fattar liksom inte vad felet är. Är tillbaka på ruta noll, typ så som när jag la ner min första blogg, herregud vad jag saknar den. 
Den bloggen var så mycket jag.... =) men när jag kom dit där jag är i dag så var det dags att säga hejdå till den. Det och att jag ville vara mer anonym, inga foton på familjen, inga vänner eller släktingar som hade den. Detta kan ju nu ha en stor betydelse i att jag för tillfället har noll säger noll besökare på bloggen. Lider jag av det? Nja jag vill ju säga nej det gör jag inte men sanningen är att jag saknar mina besökssiffror och mina trogna läsare i nämnd ordning haha. Självklart vill man ha uppmärksamhet och uppskattning för vad man skriver annars är det ju ingen mening att blogga.
Så alltså måste jag skärpa mig och sätta igång att producera här på bloggen eller lägga ner skiten.....igen. Nej vänta, det behöver jag ju inte för jag är min egen (och google har nog ett finger med i det hela men i det stora är bloggen bara min) och jag behöver inte göra ett skit om jag inte vill.....problemet är att jag vill men jag sitter fast.......


Denna bloggen ska egentligen inte leverera något för någon men ändå känns det som jag försöker hålla huvudet över ytan och få till den perfekta bloggen. Allt som jag en gång valde att lämna hänger nu åter över mig. Jag behöver inte bevisa för någon, inte ens mig själv att jag kan skriva en bra blogg...det vet jag att jag kan, jag är skitbra på det. Ändå sitter jag här och lägger stenar på mitt jävla torn...........










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar