onsdag 20 september 2017

Alltså i bland förstår jag mig inte på mig själv......
Om å om igen, to be or not to remain.....

Jag slutade blogga för flera månader sen (bloggat i många år) då jag tyckte det blivit sååå tråkigt och jag hade inget roligt att skriva, allt var typ samma. Men så kom längtan efter att börja blogga igen. Jag stod ut ett tag men startade sedan en ny blogg då den andra var raderad. Skrev och var glad men fick aldrig riktigt tillbaka glädjen av att blogga. Paus igen och så kliade det åter i bloggtarmen och denna blogg föddes. Lite av allt i precis ingen form alls. Inget hänger i hop, lite små dumt, lite mer anonymt och ingen press från mig att skriva. Stavfel och särskrivning...japp så är jag också en stolt dyslexier. Skitsamma vad och hur jag skriver bara JAG känner glädje av att skriva. Det är mitt motto med bloggen. 


Alltså jag är tant nu och alla vet att tanter gör precis som dom vill, right?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar